„Zdravý“ lékař zemřel několik týdnů po podání vakcíny Pfizer Covid-19 - SANTE PLUS MAG

0 278

Podle webových stránek Dr. Michaela byl za posledních 15 let gynekologem porodníka v soukromé praxi v Mount Sinai Medical Center na Floridě. Veřejné záznamy ukazují, že muži bylo 56 let. Podle ředitele operací v kanceláři soudního lékaře Darrena Caprary by také dostal vakcínu proti Covid-19 kolem 19. prosince a zemřel mezi 3. a 4. lednem. 

Dr. Gregory Michael - Zdroj: Dailymail

Příčina smrti dosud nebyla identifikována

Podle stejného zdroje citovaného v úterý 5. ledna byla provedena pitva CNN. Studie posudkového lékaře a partnerských agentur dosud nezjistily příčinu smrti. Darren Caprara odhalil, že jeho kancelář spolupracuje s floridským ministerstvem zdravotnictví a Centry pro kontrolu a prevenci nemocí při vyšetřování smrti doktora Michaela. Dodává to jeho smrt rozhodně nesouvisela s vakcínou, ale to je jedna z uvažovaných možností. 

Mluvčí CDC také údajně potvrdila zpravodajskému kanálu, že byli informováni o „údajném úmrtí na Floridě u osoby, která obdržela Vakcína Pfizer / BioNTech proti Covid-19 asi dva týdny před smrtí “. Lékařské středisko Mount Sinai mezitím ve svém prohlášení uvedlo, že podle zákonů o důvěrnosti lékařských údajů „nemůže potvrdit ani vyvrátit informace o pacientovi“, avšak dodal, že „pokud jsou informováni o při incidentu s pacientem jsou okamžitě kontaktovány příslušné agentury a těží z jejich plné spolupráce “. 

Dr. Michael, obklopen svou ženou Heidi a jeho dcerou - Zdroj: Dailymail

"Byl v dobrém zdravotním stavu"

V a uveřejnění Facebook přenesl Sluneční SentinelManželka doktora Gregoryho Michaela Heidi Neckelmann odhalila, že je „velmi zdravý“ a během pandemie neúnavně pracoval na porodu stovek dětí. Rovněž naznačuje, že její manžel byl „pro“ vakcíny proti Covid-19, ale jeho smrt by ji přiměla zpochybnit jejich možné vedlejší účinky. Stále podle stejného zdroje, tři dny po očkování se na nohou a rukou jejího manžela údajně objevily malé skvrny. 

Rodina Gregoryho Michaela - Zdroj: Dailymail

Po převozu na pohotovost lékaři údajně zjistili, že jeho výsledky krevního obrazu byly daleko pod průměrem. Nakonec byl přijat na intenzivní péči, kde se dva týdny lékaři pokoušeli bez úspěchu zvýšit počet krevních destiček. Nakonec píše, že Michael byl po celý proces „vědomý a energický“, ale několik dní před operací poslední instance trpěl'' cévní mozková příhoda, která vyústila v jeho smrt

"Velmi neobvyklý klinický případ závažné trombocytopenie"

Pfizer odhalil, že smrt lékaře je předmětem vyšetřování. „Společnosti Pfizer a BioNTech si jsou vědomy úmrtí zdravotnického pracovníka 16 dní po podání první dávky vakcíny,“ uvedla společnost ve svém prohlášení a dodala, že se jedná o „velmi neobvyklý klinický případ. těžká trombocytopenie, stav, který snižuje schopnost těla srážet krev a zastavit vnitřní krvácení“. Rovněž upřesňuje, že tento případ je předmětem přezkumu, „ale prozatím nevěříme, že existuje přímá souvislost s vakcínou“. 

Vakcína Pfizer / BioNTech - Zdroj: Dailymail

Úředníci CDC novinářům CNN řekli, že nezaznamenali žádné závažné reakce na vakcíny, kromě 29 případů závažných alergických reakcí. Dr Nancy Messonnier, ředitelka Národního centra pro očkování a respirační choroby, to zdůraznila "Známé a potenciální výhody současných vakcín proti Covid-19 převažují nad riziky." známé a potenciální “od infekce k nemoci. „To však neznamená, že bychom v budoucnu neviděli potenciální závažné zdravotní události,“ pokračovala. 

Dr. Gregory Michael zemřel 2 týdny po očkování - Zdroj: Dailymail

Samostatně CDC uvedl ve svém prohlášení, že „je důležité si uvědomit, že závažné nežádoucí účinky, včetně úmrtí nesouvisejících s vakcínou, se bohužel pravděpodobně vyskytují v podobné míře jako v běžné populaci. “. 

Lékař v doprovodu své manželky a dcery - Zdroj: Dailymail

Co je trombocytopenie?

Podle Dr. David J. Kuter z Harvardské lékařské školy má za následek trombocytopenie nízká hladina trombocytů (krevních destiček) v krvi, což může zvýšit riziko krvácení. Tento stav nastává, když jsou tyto destičky vážně zničeny, jsou-li zachyceny ve slezině náchylné k hypertrofii nebo jsou-li tyto trombocyty vytvářeny v příliš malém množství kostní dřeně, jako je tomu v případě leukémie. například. Poté se mohou objevit modřiny a krvácení na kůži, což je pravděpodobně první varovný signál příliš nízkého počtu krevních destiček, říká doktor Kuter. 
Petechie, malé červené tečky se obvykle objevují na kůži, zejména na dolních končetinách. Modřiny mohou být důsledkem menšího traumatu. Navíc, čím nižší je počet trombocytů, tím větší je riziko krvácení, poznamenává odborník. Lidé náchylní k tomuto stavu pak mohou ztratit značné množství krve v trávicím systému nebo trpět potenciálně smrtelným krvácením do mozku, které nemusí nutně souviset s traumatem. Rychlost nástupu příznaků proto často souvisí se závažností a příčinou trombocytopenie. 

Tento článek se objevil jako první na https://www.santeplusmag.com/un-medecin-en-bonne-sante-decede-quelques-semaines-apres-avoir-recu-le-vaccin-pfizer-covid-19/

Zanechat komentář