NE, stránka „Ernest Obama Official“ není stránkou bývalého generálního ředitele společnosti Vision 4

0 20

Stránka „Ernest Obama Official“ již několik dní zveřejňuje zprávy přiřazené titulnímu novináři, bývalému spolupracovníkovi soukromého televizního kanálu Vision 4. Je to opravdu jeho stránka na Facebooku?

Zkontrolovali jsme vás. Odpověď zní: NON

Publikace se o tom opíraly Strana Facebook je široce sdílen několika uživateli internetu. Také mediální muži. To je tento případ tweet novinářka Mimi Mefo, která nahlásila příspěvek zveřejněný na tomto účtu, který zaznamenal 330 komentářů a 35 podílů.

Poslední publikací 26. června 2020 (v 20:224) na této stránce je odkaz na video, který přesměruje na Youtube. Záznam „Video o návratu Ernesta Obamy domů“ zaznamenal 146 komentářů a 4 sdílení. Několik dalších příspěvků na tomto účtu připsaných Ernestu Obamovi hlásí jeho zklamání v posledních dnech s propagátorem Vision XNUMX, Amougou Belingou. Ve zdroji novinek najdeme fotografie generálního ředitele se zprávami jako: „Děkuji vám všem tatínkům“; " můj otec " ; "Odpouštíme".

Snímání obrazovky tweetu Mimi Mefa, který předává příspěvek z této falešné stránky.

Existují také setkání
média bez velké specifikace konkrétního vysílacího kanálu nebo příslušného programu.
Jen čas. Obrázky a tiskové recenze případu, který přinesl
novinář bude předložen generálnímu zástupci poblíž odvolacího soudu
centra jsou zde také viditelné.

Po pozorování však několik stop vede k pochybnostem o pravosti tohoto účtu připisovaného novináři Ernestu Obamovi. Nejprve je třeba poznamenat, že vytvoření tohoto účtu je nedávné. První publikace pochází z 18. června 2020. Datum, které se kryje s datem l 'interpelace od bývalého generálního ředitele společnosti Vision 4 Tv.

Karta « Asi Neposkytuje dostatek podrobností o vlastníkovi stránky. Jen to zní: „Vítejte v deníku Ernesta Obamy.“ Kliknutím na „Komunita“ si však můžeme všimnout, že se tato „falešná“ stránka mobilizovala velmi rychle. Během pouhých devíti dnů existence stránky dosáhlo celkem 5842 6437 lajků a mělo XNUMX XNUMX odběratelů.

Dotaz ve vyhledávací liště Facebook s klíčovými slovy „Ernest Obama“ odkazuje na skupiny Fans klubu, ale také na jiný účet, který se jeví jako pravděpodobnější skutečný účet bývalého generálního ředitele Vision 4 Tv. Je intitulovaný " Ernest Obama (oficiální) na titulní fotografii. Ale jen: Ernest Obama výše uvedené publikace. Mírná podobnost mezi jménem na titulní fotografii a falešným účtem.

Na tomto účtu
Sekce „About“ již není k dispozici. Zaměstnanost a
vzdělání, místo pobytu, narozeniny a další podrobnosti
informovaný. V seznamu přátel je mnoho mediálních mužů a
ze světa komunikace. Nejnovější publikace v novinách
zde jde zpět do 28. května 2020 ve 12:25 hodin. Toto je fotka reportéra v
rozhovor s prezidentem Kamerunské republiky Paulem Bijou.

„Mám pouze jeden účet. Toto není můj účet. To by mělo být hlášeno. Můj účet je Ernest Obama. Nejnovější publikace, fotografie s prezidentem Kamerunské republiky “,

řekl novinář Ernest Obama, kontaktovaný společností Stopintox večer v pátek 26. června 2020.

tento článek se objevil první na https://stopintox.cm/2020/06/27/non-la-page-ernest-obama-officiel-nest-pas-celle-de-lex-dg-de-vision-4/

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.